Rabu, November 21, 2007

Pemberitahuan

Walaupun blog ini telah dilancar dan dirasmikan (tiada gimik perasmian) pada 3/7/2007 yang lalu, namun masih banyak aksesori & infrastruktur yang perlu dibina bagi pembangunan & kemajuan 'lot maya' ini. Sementara menanti siap sepenuhnya operasi naik taraf, saya akan mengisi ruang-ruang kosong dengan beberapa bahan-bahan lama (catatan lama). Kebanyakan bahan-bahan tersebut, saya tauzi' ke egroups Dpmm (eDpmm) sebelum ini.

Oleh itu, dalam fatrah sekarang saya akan tumpukan kepada kerja-kerja memindah kembali e-mel-emel yang pernah saya kirim di beberapa destinasi khususnya eDpmm ke alam maya yang baru (blog). Saya kekalkan bahan-bahan itu dalam versi asal (uslub e-mel) kecuali sedikit sahaja yang akan diubahsuai. Pun begitu, sekiranya ada kelapangan, idea dan kerajinan, saya akan menyelitkan catatan-catatan baru untuk hidangan para pengunjung!

Tiada ulasan: